Persoonsgegevens beschermen als hoofdzaak
Onze 5 pijlers voor (gedrags)verandering
- Verantwoordelijkheid bij medewerkers
- Duidelijke communicatie
- Direct feedback op gedrag
- Structuur
- Innovatie
Veranderen via gamification & bewustwording
De 5 pijlers passen we toe dankzij invloed van gedragswetenschappers, psychologen en verandermanagement-specialisten. Hoe? Via gamification. Dit draagt spelenderwijs kennis over, creëert betrokkenheid en laat mensen hun gedrag veranderen; van binnenuit.
De pijlers in de praktijk
Vanuit innovatie bouwen we een structuur, een platform. Dit bieden we met duidelijke communicatie aan medewerkers aan. En vooral: met duidelijke feedback op hun gedrag. Via teksten, alerts en de verplichting om op die alerts te klikken. Die alerts krijgen ze later wéér als ze hun gedrag niet aanpasten. Door dit alles beseffen medewerkers wat ze doen én horen te laten.
Verantwoordelijkheid & blijvende impact
De awareness, bewustwording, haalt een stuk verantwoordelijkheid en stress weg bij managers. En legt de verantwoordelijkheid waar die hoort: bij de bron. Zo ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers. Zó creëer je toegepast verandermanagement. En zo bereik je gezamenlijk impact.